Aftellen! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Simone Versluijs - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Simone Versluijs - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Simone Versluijs

Blijf op de hoogte en volg Simone

26 Januari 2014 | Nederland, Heerenveen

Hallo iedereen!

Dit is mijn eerste reisverslag over mijn studiereis naar Bali! Vanaf nu kunnen jullie mijn gehele reis volgen op Bali. Over 5 (!) dagen vertrek ik al naar Bali, dus dat schiet al aardig op! Ik ga via Stenden de minor Event Management volgen, waarmee ik en ongeveer 100 studenten naar Bali vertrekken. Nu ben ik bezig om van alles voor te bereiden, zoals zonnebrandcréme en een schooluniform (jup, we moeten daar een schooluniform dragen) kopen.

Helaas loopt mijn voorbereiding verder niet echt geweldig, gisteren tijdens mijn laatste wedstrijd ben ik (natuurlijk) weer door mijn enkel gegaan... Dus die timing van mij is wel echt geweldig! Hopelijk herstelt het weer snel, zodat ik er op Bali geen last van heb.

Natuurlijk heb ik er wel heel erg veel zin in! We slapen 10 weken lang in het hotel Puri Saron (mét zwembad!), waarbij ik op de kamer slaap met Tessa :)

De komende dagen zal ik afscheid nemen van iedereen en proberen om al mijn spullen in de koffer (dankjewel Demi voor het lenen van je koffer!) te proppen, zodat ik er de komende 10 weken tegenaan kan!

Ik zal de komende tijd nog veel meer reisverslagen posten, dus als je mij wilt volgen, kan je je e-mail adres links onderin opgeven. Je zal dan een mail krijgen wanneer ik weer een nieuw reisverslag heb geplaatst!

Sampai bertemu, zoals ze op Bali zeggen: tot ziens! :)

Simone